Kom og opplev  
Snapchat og Høyre

TORSDAG 3. MAI 2018 | KL. 08.00

PÅMELDING

Mulighetsrommet i sosiale medier

Etter et vellykket SXSW-seminar rett før påske, inviterer vi i Coxit til nytt frokostseminar i begynnelsen av mai. Nå fokuserer vi på sosiale medier og hvordan du og din virksomhet kan utnytte mulighetene i 2018! Utviklingen går raskt, debatten er intens og algoritmene endres hele tiden. Derfor er det essensielt å vite hvordan man bør utnytte det sosiale mulighetsrommet i dag - og ikke henge igjen i gamle vaner og utdaterte planer. Coxit inviterer til en sosial morgen - med Snapchat og Høyre - samt råd og inspirasjon.

På seminaret ser vi på de nye mulighetene i sosiale medier... 
... kom på seminar og bli inspirert av Coxit, Snapchat og Høyre

Med Magnus sin lange erfaring innen teknologi, digital kommunikasjon og sosiale medier vil han, sammen med Norgessjefen i Snapchat og digitalsjefen for Høyres Stortingsgruppe, dele inspirasjon og erafinger fra hverdagen med utnyttelse av mulighetene i sosiale medier. Med litt ulike perspektiver, sitter de på innsikt og erfaring som kan inspirere deg og din virksomheter med innsikt og økt forståelse for hvordan man best utnytter sosiale medier i dag. Gjør deg klar for en inspirerende og smakfull frokost hos Coxit i Barcode.

Med den rullende Facebook-skandalen, og en ny GDPR-virkelighet  rett rundt hjørnet, er det mange forhold enhver virksomhet nå må forholde seg til når det gjelder digital kommunikasjon og utnyttelse av sosiale medier. Aldri har det vært mer aktuelt. Med informasjon fra (minst!) 87 millioner brukere på avveie, står Mark Zuckerberg i stormen, og spørsmålet er hvordan høvdingen selv kunne bli en så sentral del av saken. Nå må han løfte høyre hånd - på Capitol Hill - slik ledere i tobakksindustrien har måttet gjøre. Spørsmålet er hva dette betyr for Facebooks tillit, som er det viktigste en virksomhet kan forvalte i dagens informasjonssamfunn, hvor persondataene dine og mine er selve valutaen. Og hva betyr det for kredibiliteten til høvdingen selv?

På seminaret får du en virkelighetsnær oppdatering på risiko, regler og muligheter i en ny tid, med inspirasjon til nye kommunikasjonsstrategier og mulige aktiviteter i sosiale medier. Steffen Rabben (Snapchat) og Christian Laland (Høyre) har begge dyp erfaring med digitale og sosiale medier og hvordan man - på best mulig måte - kan utnytte seg av sosiale og dogotale plattformer som mange tar for gitt. Dette bør bli aktuelt og interessant!

PÅMELDING

FOREDRAGSHOLDERE

Magnus Brøyn

Magnus Brøyn - Coxit

Magnus Brøyn, byråleder i Coxit, har ledet tre ulike byråer innen PR og kommunikasjon de siste 20 årene. Han har også tidligere jobbet som reporter og programleder i radio. Nå er han ofte å se i Norges største medier med sin kunnskap om ny teknologi og nye medier, deriblant sosiale og digitale medier. Han er også en anerkjent og svært etterspurt foredragsholder, da mange gjerne vil høre Magnus sine betraktninger rundt digitale trender og fremtiden (som rykker stadig nærmere). Få har like stor innsikt på dette området!

Steffen Rabben

Steffen Rabben - Snapchat

Steffen Rabben, har tidligere jobbet i Google Norge i 7 år før han ble sjef for det norske Snapchat-kontoret i august 2017. Det gjør Steffen til en av de mest spennende unge lederne i det norske sosiale og digitale landskapet, da han har erfaring fra to av de store globale og toneangivende aktørene innen sosiale medier og digitale løsninger (inkl. SEO, display, performance etc). Steffen kommer for å snakke om de ulike mulighetene som finnes i Snapchat-universet, og hvordan man kan bruke kanalen for å markedsføre seg mot nye målgrupper.

Christian Laland

Christian Laland - Høyre

Christian Laland er digitalsjef for Høyres stortingsgruppe, og guidet Høyres digitale satsning gjennom høstens valg, som etter en tett innspurt endte med seier til Erna og de borgelige partiene. Christian har tidligere vært programsjef for NRJ Norge, hvor han blant annet ble nominert til årets radiotalent og årets DJ, og han har utdannelse innen markedskommunikasjon. Christian besitter god innsikt innen sosiale medier med fersk innsikt og erfaring om hvordan ulike sosiale og digitale kanaler kan utnyttes best mulig.

Praktisk info

Tid: TORSDAG 3. MAI KL 08.00-10.00
Sted: KLP I BARCODE (Dronning Eufemias gate 10, inngang fra baksiden av bygget; fra Trelastgata 3)  
En rekke busser og trikker stopper rett utenfor bygget (stoppested; Bjørvika). Samtidig er det bare noen minutters gangavstand fra Oslo S og Jernbanetorget.  

MERK: Det er begrenset antall plasser og det forventes at seminaret blir fullbooket, så ikke vent med å sikre deg en plass på dette seminaret!  

Kontakt oss!

Coxit Public Relations
Trelastgata 3
0161 Oslo, Norge

Tlf: 4000 5959
coxit@coxit.no

Kontakt oss

Coxit

Coxit Public Relations ble etablert for 13 år siden og er en av de topp 10 mest omtalte PR-byråene i Norge. Entusiasme, humor og engasjement kjennetegner vår arbeidsform. Nysgjerrighet, oppfinnsomhet og nytenkning kjennetegner vår kommunikasjon.

Ta kontakt 
med oss  om du lurer på noe, vi hjelper deg gjerne!

Sagt om Coxit sine seminarer

Frokostseminaret til Coxit PR var utrolig profesjonelt gjennomført, og det er tydelig at Coxit og Magnus Brøyn har svært mye faglig innsikt å dele. I flotte lokaler ga det en inspirerende og smakfull start på dagen."  - Siri Hodne, rådgiver i Inventura
Sjeldent opplever jeg å kunne gå ut fra et seminar og tenke at nå har jeg fått  svært mye innsikt av verdi som kan anvendes umiddelbart. I all enkelhet må jeg faktisk si at Coxits frokostseminar var kjempebra. Det var rett og slett utrolig inspirerende!  Foredragsholderne holdt meget høyt nivå, samtidig som de delte en rekke tips og råd. Jeg vil definitivt delta på Coxits seminarer igjen! – Frida Johansen, kommunikasjonsrådgiver og PR-ansvarlig i Norsk Landbrukssamvirke
Coxit-seminaret var veldig bra - med foredragsholdere som «var på nett» med oss gjennom praktiske eksempler og forståelig informasjon om utviklingen i media, internett, sosiale medier o.a. Vi fikk også innsikt i hvordan fremtiden kan komme til å se ut, selv om det er vanskelig å spå da mediebildet hele tiden er under endring. Jeg kommer absolutt til å ha bruk for denne innsikten fra frokostseminaret i mitt arbeid. Dette var matnyttig, inspirerende og praktisk. Jeg kommer gjerne igjen. – Gro Jørgensen, informasjonssjef for Konfliktrådene i Norge

Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert med vårt nyhetsbrev

Vi deler gjerne innsikt og trender med deg og derfor kan du enkelt melde deg på vårt nyhetsbrev.

FÅ NYHETSBREV

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER